W sesji reklamującej markę La’Mariette piosenkarka zaprezentowała serię kolorowych strojów kąpielowych. Jak podkreślają twórcy kampanii fotografie nie zostały poddane retuszowi.
Wyjątkowe zdjęcia pojawiły się w mediach społecznościowych zarówno na profilach samej marki, jak i u Seleny Gomez. Amerykańska piosenkarka podkreśliła, że jest bardzo szczęśliwa, że może zareklamować firmę przyjaciół i pokazać markę, która celebruje naturalne, kobiece ciało. Zdjęcie z sesji na profilu Seleny Gomez zebrało prawie 7,5 miliona polubień, a samą markę polubiło prawie pół miliona obserwujących.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Produkty La’Mariette z kolekcji reklamowanej przez Selenę Gomez można kupić w sklepie internetowym marki. Ceny poszczególnych modeli wahają się od 49 do 119 dolarów. Stroje można zamówić do dowolnego kraju na świecie, a przesyłka powinna dojść do maksymalnie 5 tygodni. Klasyczna rozmiarówka rozpoczyna się od XS, a kończy na XXL.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Zdjęcie główne: Tibrina Hobson/Getty Images Entertainment/Getty Images